No right clicking here.Don’t want any rippers to be ripping.Want codes/pics/anything?Just ASK.
<body>
Life is a journey, not a destination...

ShimaPinkRibbon.Blogspot.Com
~

Tuesday, August 31, 2010
CUTE boxes,make up


Percaya tidak kalau aku cakap raya nak seminggu lagi tapi aku langsung takda baju raya?? Sob...panjang ceritanya...tak ada orang sanggup buat / jahit baju raya aku..actually dah bagi tukang jahit awal and dia peram punya peram..last2 baru tahu aku nak jahit baju kebaya sedangkan dia kata tak pandai jahit baju kebaya..uwaa...sudahnya tak berbaju raya la aku...kesian kan??ala..salah aku juga sapa suruh tak tanya dulu dengan tukang jahit tersebut..padan muka...but happily nasib baik en Sanim telah belikan aku baju readymade (malunya)..niat di hati nak mengadu dan berkongsi kesedihan, sudahnya aku dapat baju free!!yay..tq En sanim & emak encik sanim yg tlg pilih baju tersebut..dapat sehelai pun jadilah..

Bulan lepas aku baru berjinak-jinak pakai eyeliner...dah tak tau pakai eye shadow sudahnya macam badut sakai ja aku tgk so pakai eyeliner lagi mudah...tapi malangnya eye liner pencil yang main slide tu baru ja beberapa minggu aku pakai dah patah. Mahal pula tu aku beli..mmg rasa nak mengamuk lalu bertukar jadi ultraman ja (eh apa kaitan) supaya aku boleh fire penjual tersebut (takda mangsa lain yg aku fikir boleh salahkan)..sebab aku tak ingat aku patahkan eyeliner tersebut..sungguh!!!Dia self-destruct (alasan)

So penyelesaiannya???


Ha..ambek ko aku taknak pakai pencil eyeliner,slide2 ke apa ntah..pakai brush ni lagi bagus..siap ada bekas sekali..puas aku tenyeh kat mata...MAYBELLINE eye studio LASTING DRAMA...tapi i bukan drama queen macam u oke..hahha (tiba2 emo dengan pembaca)


Beg plastik cute..err..no komen..ni perbuatan membazir...thehehe


Wah..wah..sudah lama mengidam beg ni di BUBBLES.. kiut gila kan???Tapi last time nak beli stok dia rosak..jadi buatlah booking..lepas tu cek punya cek stok baru dah sampai dan habis..sob sob...(kan dah booking???uwaaa) eh i bukan jenis back up buyers oke....tu la salah sendiri juga tak selalu cek.....mmg merajuk masa tu..lepas tu tiba2 nampak beg yg sama di blog VUJIE...so minta tlg dia usya di Miri


Nampak fimilliar???hehe...box bag ni ada juga jual di bubbles....terjumpa benda ni masa di Wisma Satok , Kuching....banyak barang baru dia sampai..hello kitty pula tu termasuklah beg ni..memang rambang mata boleh habis duit gaji kalau lama2 di situ...tapi beg ni kecik..tak muat letak blythe dan pullip doll...


Pandangan dalam beg tersebut..LIKE!!!!Cute gila woh...kebelakangan ni mmg banyak barang cute di Kuching..bahaya kalau keluar window shopping..


Tada!!!!ni hasil usya Vujie dalam pencarian box bag untuk aku...cute gila..aku memang percaya taste Vujie...mmg high class..haha...walaupun bukan pink, tapi mmg VOUGE teringat tema jenama barangan GUESS...Last2 Vujie cakap, ni hadiah sempena belated besday aku...adui la terharu aku sungguh angelic insan bernama Vujie neh..wajah dah cukup angelic tambah hati angelic mmg boleh jadi Charlis' Angel la.. (amboi2 mentang2 dapat hadiah suka la tu baru cakap orang angelic..huh..dasar meterialistik..lala)


Tada!!!!beg tersebut dijadikan pula Blythe Carrying case...mmg bergaya gila la...suka sangat...dah lama nak cari blythe carrying case tapi gila mahal engko sampai harga rm300 baik aku beli gelang emas kan?kan?so lepas ni kalau ke pasar ikan atau membeli juadah berbuka dapatlah bawa blythe....tapi tak boleh bawa semua 3 doll sekali termasuk Shizuka si Pullip doll..tak muat pula...tapi apapun mmg hepi..tq vujie...ni belated birthday gift yg paling best!!

Labels: ,


Posted @ [6:51 AM]


♥AHLAN WAHSALAN
HELLO

Welcome!
Spy comel \(^-^)/ ke..



♥ Chats
Leave A Massage!;-)


♥ Sweet EsCape!
GOODBYE!

♦ Click Here <---Jom Skodeng SINI!♦

♥ Memories
my previous posts

December 2008
January 2009
February 2009
March 2009
April 2009
May 2009
June 2009
July 2009
August 2009
September 2009
October 2009
November 2009
December 2009
January 2010
February 2010
March 2010
April 2010
May 2010
June 2010
July 2010
August 2010
September 2010
October 2010
November 2010
December 2010
January 2011
February 2011
March 2011
April 2011
May 2011
June 2011
July 2011
August 2011
September 2011
October 2011
November 2011
December 2011
January 2012
February 2012
April 2012
May 2012
June 2012
July 2012
October 2012
November 2012
December 2012
January 2013
April 2013

♥ Credits
clap!clap! :)

Designer : zahirah-
Basecode : Jas.miine-
Inspiration : Agnes
Materials : Lovecandied
Cursor : Dorischu
Hosters : Blogger,Photobucket,Blogskins


♥THE MRS. BLOGGER
SESI BERKENALAN DENGAN TUAN BELOG

S.H.I.M.A
Married.LEO.Kuching,Sarawak.Teacher.Pure Malaysian.
italic bold underline strikeout


♥ TIED THE KNOT!
THE COUPLE

Merisik :15 JANUARI 2011
Bertunang :17 SEPT 2011 @ 19 SHAWAL 1423H
Nikah :17 SEPT 2011 @ 19 SHAWAL 1423H
Lilypie Angel and 

Memorial tickers
Lilypie Angel and 

Memorial tickers
♥ WEDDING THEME
WEDDING BY COLOURS


AKAD NIKAH
GREY
16th SEPT 2011
PINK AND WHITE
AKAD NIKAH & BERLULUT
16th SEPT 2011
CREAM , GOLD AND IVORY
SANDING
17th SEPT 2011
RED
MAJLIS BERTANDANG
26th NOV 2011