No right clicking here.Don’t want any rippers to be ripping.Want codes/pics/anything?Just ASK.
<body>
Life is a journey, not a destination...

ShimaPinkRibbon.Blogspot.Com
~

Friday, August 13, 2010
Bulan Kemerdekaan


Oke..sekarang dah masuk bulan Ogos juga bulan puasa..adui la lemah aku takda dapat fikir benda lain selain makanan ja time puasa neh..haha...makan tido berbuka sahur semua ingat nak melantak ja..habis program diet aku..

Bila dah masuk bulan Ogos..semua sekolah akan sibuk buat bulan kemerdekaan..sekolah aku macam tu juga la anjur pelancaran bulan kemerdekaan..aku dapat jawatan jadi AJK persembahan.. aku rasalah pihak sekolah nampak muka aku neh macam pengetua AF kot atau ntah hapa kalau ada persembahan mesti aku yang urus..haha..kalau tidak jadi pengacara AJK persembahan..memang jawatan tetap dan berpencen..nasib baik aku enjoy..so sekolahku syurgaku this is for you!!! (ayat skema gila wei geli aku)


Sempena bulan merdeka, setiap kelas buat gubahan bendera dan serahkan kepada guru besar..ala..macam simbolik la penyerahan/penyertaan hari kemerdekaan kan...macam sukan olimpik ke Olympus tu aku tak tahu la dia serah obor..kan kan???tapi takkanlah bulan merdeka ko nak serah obor juga kan???


Banner hari merdeka..LIKE!!!!


Eh jangan main2 ni lah gubahan maut aku..haha..memang tidak berjiwa seni..dah ni ja aku mampu buat untuk kelas tahun 5 aku..


Gubahan semua kelas..cantik kan??


Phewwwiitttt.....kereta aku siap parking bawah bumbung..parking VVIP neh..lantak la aku tetap nak parking kereta BARU aku bawah bumbung.. haha (perasan seangkatan dengan guru besar)


Kalau bab bergambar..Syikin mesti join sekaki..dia jadi MC hari tersebut..


Ni gambar baru ambil tadi...saja2 buat kenangan..eh eh aku tidak curi tulang tahu...dah aku dan anak murid siap buat kerja baru kami snap2 gambar isi masa lapang..hehe


Semangat patriotik..kunun (lagu Ibu pertiwiku lagu kebangsaan Sarawak pun aku tak hafal2 lagi...aku takut nanti hafal lagu Swak aku lupa lagu sabah) <--- alasan

Ok..perut aku berkeroncong..puasa ada 2 jam lagi..wawawa
Harap aku dapat hit 40kg lepas puasa berakhir..lalaa

Labels: ,


Posted @ [4:05 PM]


♥AHLAN WAHSALAN
HELLO

Welcome!
Spy comel \(^-^)/ ke..



♥ Chats
Leave A Massage!;-)


♥ Sweet EsCape!
GOODBYE!

♦ Click Here <---Jom Skodeng SINI!♦

♥ Memories
my previous posts

December 2008
January 2009
February 2009
March 2009
April 2009
May 2009
June 2009
July 2009
August 2009
September 2009
October 2009
November 2009
December 2009
January 2010
February 2010
March 2010
April 2010
May 2010
June 2010
July 2010
August 2010
September 2010
October 2010
November 2010
December 2010
January 2011
February 2011
March 2011
April 2011
May 2011
June 2011
July 2011
August 2011
September 2011
October 2011
November 2011
December 2011
January 2012
February 2012
April 2012
May 2012
June 2012
July 2012
October 2012
November 2012
December 2012
January 2013
April 2013

♥ Credits
clap!clap! :)

Designer : zahirah-
Basecode : Jas.miine-
Inspiration : Agnes
Materials : Lovecandied
Cursor : Dorischu
Hosters : Blogger,Photobucket,Blogskins


♥THE MRS. BLOGGER
SESI BERKENALAN DENGAN TUAN BELOG

S.H.I.M.A
Married.LEO.Kuching,Sarawak.Teacher.Pure Malaysian.
italic bold underline strikeout


♥ TIED THE KNOT!
THE COUPLE

Merisik :15 JANUARI 2011
Bertunang :17 SEPT 2011 @ 19 SHAWAL 1423H
Nikah :17 SEPT 2011 @ 19 SHAWAL 1423H
Lilypie Angel and 

Memorial tickers
Lilypie Angel and 

Memorial tickers
♥ WEDDING THEME
WEDDING BY COLOURS


AKAD NIKAH
GREY
16th SEPT 2011
PINK AND WHITE
AKAD NIKAH & BERLULUT
16th SEPT 2011
CREAM , GOLD AND IVORY
SANDING
17th SEPT 2011
RED
MAJLIS BERTANDANG
26th NOV 2011