No right clicking here.Don’t want any rippers to be ripping.Want codes/pics/anything?Just ASK.
<body>
Life is a journey, not a destination...

ShimaPinkRibbon.Blogspot.Com
~

Friday, July 9, 2010
Kenangan Dari Rakan


Ya ya sudah lama aku takda update...sebenarnya tengah bengang kerana pasukan kechentaan aku GERMAN telah kalah di tangan Spanyol...waa waa......Hey German ko dah kalahkan England dan Argentina yang kuat gila tu , patutnya kemenagan terhadap Spanyol tu mudah le....kalau ikot logik akal German boleh menang la, anologinya mcm neh...ko dah dapat 10 A dalam UPSR(apa ke jadah UPSR sampai 10 subjek nih??..eh..eh..contoh ja), pastu ko dapat another 20 gred A dalam PMR , Tiba-tiba dalam SPM satu A pun tak sangkut..ada paham??? Maksud aku di sini eh dia boleh kalahkan kumpulan hebat tapi tak boleh kalahkan spanyol yang kacang tu...Kacang okeh (elele..macam la aku pandai main bola beraksi di padang ke hapa kan..?haa haa)

Dah cukup..mari kita sembang pasal kechentaan aku yang baru...hehe..apalagi kalau bukan kereta ku yg handsome tuh..haha...aku dah hias sikit2...sejak sebelum beli kereta lagi dah simpan beberapa aksesori kereta yang konon berangan nak pakai..but semua benda tersebut adalah pemberian dari kawan-kawan..

Aku minat gila warna pink..tak kisah la kereta aku warna biru ke hapa tapi dalaman tetap berjiwa PINK..(pui..)...tissue box cover kucen pink tu sebenarnya lama dah aku jeling-jeling tapi dah harga mahal sangat sampai belas2 ringgit (mahal oke bagi orang kedekot macam aku..haha) tak hingin aku beli..lepas tu tiba2 dia sale Gila bagi murah2 RM2.90 je terus aku rembat...comelkan tisu box aku???Lepas tu emak jeles mintak beli aku kata dah lama pun beli benda tu masa zaman maktab lagi..takpa2 nanti kita cari tisu box Hello Kitty untuk emak ye


Ha..ni payung adalah satu kemestian..payung pun mesti cute ada repol2 dan love-love.Hadiah dari kesayangan En.Sanim....tapi guna taktik kotor nak minta dia beli..haha..buat-buat muka merajuk kata payung lama boo tak comel stylish dan yang penting BUKAN warna pink..last2 dia belikan..hehehe...now letak dalam kereta..guna bila perlu sahaja


Keychain paling Disukai!!!!Chek Mas...ko ingat ka ko hadiahkan benda ni untuk aku?Suka gila weh..dah la pink..gambar kudaku lari gagah berani pulak tu...aku simpan elok2 letak sama keychain kereta..lepas tu anak murid aku sibok tanya mana beli..semua pun nak tau mana aku beli..eeee


Tada!!!Ha Pika..kalau ko baca neh,ingat tak ko yg bagi akak benda ni??baju kecik gantung-gantung kat dalam kereta...dengan plastik2 dia sekali aku simpan haritu dalam kotak..sayang nak guna..tak sangka dah ada rezeki beli kereta aku tempek benda ni kat sebelah window kereta...pastu anak murid sibuk cakap, "eh cikgu ada baju kecik!!!" ( kan dah cakap anak murid aku ni penyebok) pastu mula la tanya mana leh dapat baju tuh..


See...kelihatan anggun juga dari sebelah dalam


Kecentaan aku..tiap 5 minit akan cek dan gilap si hansome neh..kalau dah kotor tak handsome dah...


Cuaca petang neh sangat buruk..cuaca tidak menyebelahi aku...hujan yang turun memang sure punyalah akan kotorkan si Handsome aku..kereta warna gelap memang cepat nampak kotor..kalau rasa malas2 nak cuci kereta selalu..pilih colour silver atau putih..tak ketara sangat..


Si handsome berlatar belakang cuaca buruk...ada scratch sikit dah bahagian depan angkara kucing nenek..bukan kucen aku oke..kucen aku behave..awal2 dah warning kucen aku calar sikit kete neh aku akan dye bulu dia warna pink..ha tau takot da kan


Wee~~~ Dengan bangganya aku dah jadi ahli C.A.M C.R.E.W!!!Sebuah kelab automobil ulung di Sabah..(Cet kunun)..aku dah jadi ahli..korang bila lagi??? (tiba2)

Labels: ,


Posted @ [4:25 PM]


♥AHLAN WAHSALAN
HELLO

Welcome!
Spy comel \(^-^)/ ke..



♥ Chats
Leave A Massage!;-)


♥ Sweet EsCape!
GOODBYE!

♦ Click Here <---Jom Skodeng SINI!♦

♥ Memories
my previous posts

December 2008
January 2009
February 2009
March 2009
April 2009
May 2009
June 2009
July 2009
August 2009
September 2009
October 2009
November 2009
December 2009
January 2010
February 2010
March 2010
April 2010
May 2010
June 2010
July 2010
August 2010
September 2010
October 2010
November 2010
December 2010
January 2011
February 2011
March 2011
April 2011
May 2011
June 2011
July 2011
August 2011
September 2011
October 2011
November 2011
December 2011
January 2012
February 2012
April 2012
May 2012
June 2012
July 2012
October 2012
November 2012
December 2012
January 2013
April 2013

♥ Credits
clap!clap! :)

Designer : zahirah-
Basecode : Jas.miine-
Inspiration : Agnes
Materials : Lovecandied
Cursor : Dorischu
Hosters : Blogger,Photobucket,Blogskins


♥THE MRS. BLOGGER
SESI BERKENALAN DENGAN TUAN BELOG

S.H.I.M.A
Married.LEO.Kuching,Sarawak.Teacher.Pure Malaysian.
italic bold underline strikeout


♥ TIED THE KNOT!
THE COUPLE

Merisik :15 JANUARI 2011
Bertunang :17 SEPT 2011 @ 19 SHAWAL 1423H
Nikah :17 SEPT 2011 @ 19 SHAWAL 1423H
Lilypie Angel and 

Memorial tickers
Lilypie Angel and 

Memorial tickers
♥ WEDDING THEME
WEDDING BY COLOURS


AKAD NIKAH
GREY
16th SEPT 2011
PINK AND WHITE
AKAD NIKAH & BERLULUT
16th SEPT 2011
CREAM , GOLD AND IVORY
SANDING
17th SEPT 2011
RED
MAJLIS BERTANDANG
26th NOV 2011