No right clicking here.Don’t want any rippers to be ripping.Want codes/pics/anything?Just ASK.
<body>
Life is a journey, not a destination...

ShimaPinkRibbon.Blogspot.Com
~

Wednesday, November 18, 2009
Enjoy Sakan


Tempoh hari kan, telah diceritaTkan pengalaman bersama orang bunian...eh...bercanda ke rumah Santi. Kemudian, kami pergi lagi ke rumah santi untuk kali ke 2.Tapi this time..pakej pula..ke rumah Santi dan Mas. Banyak aktiviti yang kami lakukan. (skema gila la pula ayat gila nerd weh ak neh..haha)

O.K...Kita bermula dengan aktiviti di rumah mas terlebih dahulu;



1. Kami datang nak dekat waktu Maghrib, lalu Rosli pun sempat memberikan pose maut (sebab kempunan tak dapat jadi cover depan majalah playboy..ahaha) berdekatan kaki lima rumah mas dan berlatar belakangkan kebun bunga rumah tersebut..


2. Neh masa aku dengan kaka' sibuk curi..eh..kutip buah manggis rumet aku dok syok berak..eh..bukan..bukan..syok mencangkung memerhatikan kami (jadi mandur dia..amboi..amboi)...


3. Aku tak tahu bagaimana mereka ni terlepas dari Tanjung Rambutan..kesian..


4. Tidak sah kalau tidak bergambar..Pemandangan pangkin rumah mas



5. Aku sibuk kutip manggis epi pula sibuk makan..adui la..tapi rasa buah yg baru dipetik memang mantap..sedap yo...

Ni pula di rumah Santi...


Kesian budak ni..dia tidak pernah tgk basikal..ak harap ada pegawai di Tanjung Rambutan baca entry ni dengan pesanan : "bawalah pesakit anda ni balik"..haha


Aku paling suka pose maut santi yg duduk paling depan tu..mmg mengancam gila..kalau Kajol tgk ni gerenti menangis..sebab mengalahkan dia masa menari Kuch2 hota hei



Menyanyi satu aktiviti wajib di rumah santi..lagu tamil dusun suma siap diorang redah..


Percubaan Rosli untuk menangkap gambar kami yg tidur melentok sambil meleleh air liur yg tidak berjaya..haha..nasib baik kami tersedar..


Cumelnya kamben biri2 di rumah Santi..aku cadangkan tuan dia buat rebonding sikit dengan bulu biri2 neh..lepas tu kasi kaler pink bulu dia..gerenti mantop semua kamben jantan nak..haha


Menikmati pemandangan lembu pulang petang..


Makan soto yg sangat sedap emak santi buat sampai selamba buat muka tak tahu malu tambah sampai bermangkuk-mangkuk siap doa dalam hati semoga dapat tapau lebihan soto (isk..tidak malu betol la)..mmg sangat sedap!!


Aksi tidak sabar untuk mandi sungai


Neh satu lagi


Bergambar kenangan sebelum mandi..yg belakang tu tak sabar nak mandi sanggup hilang glemer tak mahu bergambar..hehe


Syoknya mandi sungai...tapi dalam sungai tu banyak buaya okeh..tapi buaya ni kita gelar buaya darat..ada 3 ekor semuanya..haha

Hari tersebut memang best.Thank u Mas dan Santi..ada masa jemput kami makan soto lagi..eheheh



Labels:


Posted @ [6:17 PM]


♥AHLAN WAHSALAN
HELLO

Welcome!
Spy comel \(^-^)/ ke..



♥ Chats
Leave A Massage!;-)


♥ Sweet EsCape!
GOODBYE!

♦ Click Here <---Jom Skodeng SINI!♦

♥ Memories
my previous posts

December 2008
January 2009
February 2009
March 2009
April 2009
May 2009
June 2009
July 2009
August 2009
September 2009
October 2009
November 2009
December 2009
January 2010
February 2010
March 2010
April 2010
May 2010
June 2010
July 2010
August 2010
September 2010
October 2010
November 2010
December 2010
January 2011
February 2011
March 2011
April 2011
May 2011
June 2011
July 2011
August 2011
September 2011
October 2011
November 2011
December 2011
January 2012
February 2012
April 2012
May 2012
June 2012
July 2012
October 2012
November 2012
December 2012
January 2013
April 2013

♥ Credits
clap!clap! :)

Designer : zahirah-
Basecode : Jas.miine-
Inspiration : Agnes
Materials : Lovecandied
Cursor : Dorischu
Hosters : Blogger,Photobucket,Blogskins


♥THE MRS. BLOGGER
SESI BERKENALAN DENGAN TUAN BELOG

S.H.I.M.A
Married.LEO.Kuching,Sarawak.Teacher.Pure Malaysian.
italic bold underline strikeout


♥ TIED THE KNOT!
THE COUPLE

Merisik :15 JANUARI 2011
Bertunang :17 SEPT 2011 @ 19 SHAWAL 1423H
Nikah :17 SEPT 2011 @ 19 SHAWAL 1423H
Lilypie Angel and 

Memorial tickers
Lilypie Angel and 

Memorial tickers
♥ WEDDING THEME
WEDDING BY COLOURS


AKAD NIKAH
GREY
16th SEPT 2011
PINK AND WHITE
AKAD NIKAH & BERLULUT
16th SEPT 2011
CREAM , GOLD AND IVORY
SANDING
17th SEPT 2011
RED
MAJLIS BERTANDANG
26th NOV 2011