No right clicking here.Don’t want any rippers to be ripping.Want codes/pics/anything?Just ASK.
<body>
Life is a journey, not a destination...

ShimaPinkRibbon.Blogspot.Com
~

Thursday, October 22, 2009
In Uniform


Obses dengan drama nur kasih. Satu penyakit. Bayangkan aku boleh balun tengok drama tu di catch up tv3 dengan 20 episod dengan hanya dua hari. Biarpun brodben lambat gila (i love you celcom..muah) sanggup tunggu lama untuk menonton drama tersebut. Lepas tu apa ke jadahnya tup..tiba-tiba no electricity (once again..i love my life..perfect!Tq SESB.)..lepas tu mula la pftt..pftt..$%^&*@# sana sini sebab dengan susah payah berlinangan air mata darah mendownload drama nur kasih..hasil usaha sia-sia..cet..paling favourite watak jalaluddin hassasn dalam drama tu walaupun sekejap tapi berjaya membuatkan mata ini bengkak-bengkak (uwuwuwuwu..sedih la..kalau ak dapat anak mcm Adam tu..lama dah sumpah jadi belacan..sedap juga makan dgn ulam..haha..)

Ok..tamat sesi mempromote drama Melayu.

We in Uniform...
Weh..sapa2 cakap ni uniform RELA ak sekeh dia..mahal oke..tak pernah aku beli uniform harga RM300.Kalau fikir balik..lagi best kot beli sweater ROXY..takpun beli kasut Jimmy Choo..dapat jugak berlagak..ni pun kira berlagak jugalah..tapi setakat melaram di kampus buat apa..kan?kan?hoho

Introducing..kami ahli Kami Remaja Sekolah
eh silap..Kadet Remaja Sekolah

(Excuse me..kami Remaja lagi ker??kwang..kwang...see the leg plz..haha)


Aku nampak slim di sini..jangan terpedaya..itu cuma ilusi..:p
Compliment : suka la kamera canggih sekarang boleh buat orang nampak chantek..lala





Sekali lagi jangan terpedaya..kami semua mmg nampak gedik di sini..hakikatnya..er..memang gedik pun..haha (kecuali ak la..muka nampak innocent..lala..<---- org yg menulis ini perasan lebey) Credits to : Adriana's Photo Gallery (peh..saja tulis gallery kasi gempak)

Ok..chow..moral untuk hari ini :

Aku nampak slim pakai uniform..hehe <-- sila sekeh org ini

Labels:


Posted @ [5:54 PM]


♥AHLAN WAHSALAN
HELLO

Welcome!
Spy comel \(^-^)/ ke..



♥ Chats
Leave A Massage!;-)


♥ Sweet EsCape!
GOODBYE!

♦ Click Here <---Jom Skodeng SINI!♦

♥ Memories
my previous posts

December 2008
January 2009
February 2009
March 2009
April 2009
May 2009
June 2009
July 2009
August 2009
September 2009
October 2009
November 2009
December 2009
January 2010
February 2010
March 2010
April 2010
May 2010
June 2010
July 2010
August 2010
September 2010
October 2010
November 2010
December 2010
January 2011
February 2011
March 2011
April 2011
May 2011
June 2011
July 2011
August 2011
September 2011
October 2011
November 2011
December 2011
January 2012
February 2012
April 2012
May 2012
June 2012
July 2012
October 2012
November 2012
December 2012
January 2013
April 2013

♥ Credits
clap!clap! :)

Designer : zahirah-
Basecode : Jas.miine-
Inspiration : Agnes
Materials : Lovecandied
Cursor : Dorischu
Hosters : Blogger,Photobucket,Blogskins


♥THE MRS. BLOGGER
SESI BERKENALAN DENGAN TUAN BELOG

S.H.I.M.A
Married.LEO.Kuching,Sarawak.Teacher.Pure Malaysian.
italic bold underline strikeout


♥ TIED THE KNOT!
THE COUPLE

Merisik :15 JANUARI 2011
Bertunang :17 SEPT 2011 @ 19 SHAWAL 1423H
Nikah :17 SEPT 2011 @ 19 SHAWAL 1423H
Lilypie Angel and 

Memorial tickers
Lilypie Angel and 

Memorial tickers
♥ WEDDING THEME
WEDDING BY COLOURS


AKAD NIKAH
GREY
16th SEPT 2011
PINK AND WHITE
AKAD NIKAH & BERLULUT
16th SEPT 2011
CREAM , GOLD AND IVORY
SANDING
17th SEPT 2011
RED
MAJLIS BERTANDANG
26th NOV 2011