No right clicking here.Don’t want any rippers to be ripping.Want codes/pics/anything?Just ASK.
<body>
Life is a journey, not a destination...

ShimaPinkRibbon.Blogspot.Com
~

Thursday, March 26, 2009
Sehari Dalam Hidup


Salam...oke..ignore apa2 tajuk yg ak tulis..mmg ak agak sot sekarang..tajuk2 pun apa2 ntah.Haha...ayat pertama terlintas di otak ak itulah yg akan jadi tajuk entry neh..misalnya masa tu ak pikir pasal kek coklat..jadi tajuk entry akan jadi yummy kek coklat..atau kek choc moist idamanku..atau bagilah ak kek coklat dan sebagainya yg buang tabiat walaupun tak ada kaitan dengan isi kandungan....kamu sabar jalah..

25 Mac 2009...Besday mak ak.Hepi Besday mak..ak syg mak lebih dari bapak,adik,abang,nenek,wa itom, anjang james,tawi,buma dan seisi jiran2 di jajahan (ko ingat ni kelantan?) di Swak itu. Eh,mengadanya ak.buat perbandingan pula pepagi neh.Kan dah ckp ak buang tabiat...apapun...ak syg mak lebih dari ak syg diri ku sendiri..dah 52 tahun umo mak..tapi org ckp mcm baru 30++ jer (Orang ckp ok!org ckp...)..Rahsia awet muda tu biar anak mak ja tau oke..lala

Semalam ak pegi ke hospital.Pening kepala yg hampir 2 minggu ni buat ak fikir macam2.Siriyes, ak dah fikir yg bukan2.Tgk history ak la.Isk apa ak ckp ni?Ya ya..ak sangat risau sehingga desire utk ke hosp tak dapat ditangguh2 lagi. Sampai ja di hosp ak berharap DR tu bagi ak imbasan CAT ke,MRI ke (ak tau singkatan ja,full nya ak tak tau..tanya dr berdekatan anda)..bila ak cerita kerisauan ak penin2 Dr tu dgn ramahnya interview ak.Tu la ak malas betol jumpa DR..sebab ko akan ditanya soalan bertubi2 yg menguji KBKK,KDNK,KKIP dan apa2 ntah padahal doktor tak tau kepala hotak ko dah pusing n biol...dah...sambung cerita...dia ckp ak stress, makan tak cukup (dr..ko org keempat ckp camtu dlm masa 2 minggu neh),rehat tak cukup dan segalanya tak cukup...jangan dia kata ak tak cukup sifat (gila) sudahlah..mmg dia kena penangan tandori payat ak...(lebih2 lagi kalau dah sakit neh)..haha...sempat juga dalam hati ak berharap lagi..kasilah can ak masuk mesin MRI..utk bebetol sure..plz..plz (merayu la pulak dalam hati)..

Apapun ak dikatakan ok.Migrain ja..isk..nak ja ak ckp Dr hapa ko ni hah?Masukkan ak dalam mesin MRI tu cepat!!haha..tapi tu tak berlaku...nak ja ak masuk menjunam ke mesin MRI kalo ak tau tempat dia di mana tau...lantaklah..!!sejak semalam ak fikir aneh2 oke(kan dah ckp)..ak terfikir nak wasiatkan menda2 ak ma sapalah,nak tulis surat wasiat la,simpanan ak nak bagi org ka sedekah ka,belanja kat las vegas ka (bawak mengucap ko shima) dan ximen ak yg suma separuh jalan ni ak fikir nak lelong ja..bidaan tertinggi akan dapatlah..cey..sumpah sampai begitu sekali ak fikir..sebab penin ni membuatkan ak nak mengeluarkan segala isi hotak dengan chain saw, gelek ma bulldozer ka, pakai penyedut lemak ka..supaya sense sakit tu takda lagi..haha..sudah..sabar shima..Tuhan nak uji ko tuh..

Ak mmg suka membebel sekarang neh..berdoalah lepas cuti bulan 5 ak normal semula..kwang2...mmg ak stres sikit (kot la).Ini soal hati (bukan soal jantung,limpa dan usus ko yg ewww tu..haha...jangan marah nanti ma usus2 ko tu ak karate).Ak nak balik kampung.Geng jr pun buat PBS..sob.Penutup..silalah tgk gambar di bawah..interesting!!



Labels:


Posted @ [7:33 AM]


♥AHLAN WAHSALAN
HELLO

Welcome!
Spy comel \(^-^)/ ke..



♥ Chats
Leave A Massage!;-)


♥ Sweet EsCape!
GOODBYE!

♦ Click Here <---Jom Skodeng SINI!♦

♥ Memories
my previous posts

December 2008
January 2009
February 2009
March 2009
April 2009
May 2009
June 2009
July 2009
August 2009
September 2009
October 2009
November 2009
December 2009
January 2010
February 2010
March 2010
April 2010
May 2010
June 2010
July 2010
August 2010
September 2010
October 2010
November 2010
December 2010
January 2011
February 2011
March 2011
April 2011
May 2011
June 2011
July 2011
August 2011
September 2011
October 2011
November 2011
December 2011
January 2012
February 2012
April 2012
May 2012
June 2012
July 2012
October 2012
November 2012
December 2012
January 2013
April 2013

♥ Credits
clap!clap! :)

Designer : zahirah-
Basecode : Jas.miine-
Inspiration : Agnes
Materials : Lovecandied
Cursor : Dorischu
Hosters : Blogger,Photobucket,Blogskins


♥THE MRS. BLOGGER
SESI BERKENALAN DENGAN TUAN BELOG

S.H.I.M.A
Married.LEO.Kuching,Sarawak.Teacher.Pure Malaysian.
italic bold underline strikeout


♥ TIED THE KNOT!
THE COUPLE

Merisik :15 JANUARI 2011
Bertunang :17 SEPT 2011 @ 19 SHAWAL 1423H
Nikah :17 SEPT 2011 @ 19 SHAWAL 1423H
Lilypie Angel and 

Memorial tickers
Lilypie Angel and 

Memorial tickers
♥ WEDDING THEME
WEDDING BY COLOURS


AKAD NIKAH
GREY
16th SEPT 2011
PINK AND WHITE
AKAD NIKAH & BERLULUT
16th SEPT 2011
CREAM , GOLD AND IVORY
SANDING
17th SEPT 2011
RED
MAJLIS BERTANDANG
26th NOV 2011