No right clicking here.Don’t want any rippers to be ripping.Want codes/pics/anything?Just ASK.
<body>
Life is a journey, not a destination...

ShimaPinkRibbon.Blogspot.Com
~

Friday, March 20, 2009
Malang?


Oke...ak baru sahaja melalui hari yang malang...hari ni heater meletup masa masak air..ntah pape ntah tiba2 pom!mmg tensen k sebab lepas tu soket semua tarak dapat digunakan...tensen2..apatah lagi takut apa2 jadi ma PC.Hari ni sahaja 3 orang bertanyakan soalan yg sama 'engko masak di bilikkah?'..duh..tensen lagi..shima x tipu okeh..jadi tunjuk heater yg meletop..aduhai heater..ko ni pun satu, meletop buat cara meletop..berkecai ke..itam rentung ke..ni nampak normal..apapun takpa2..dorang percaya..sebab muka pun tensen gila oke...

Entah utk kesekian kalinya ak ckp 'saya malang' kpd encik sanim sampai dia tensen2.Nasib baik dia sabar, nasihat macam2.Sori.Mmg geram..memang manyak susah tak ada soket woo..no pc,no surfing,no gayut2 n yg penting...really..takmau masak air lagi!!!(Tu lah mengada nak mandi air panas konon..nah..rasain!)

Well, semua sudah ok kembali.Hepi3 dan sgt bersyukur.Pakcik maintainance tu pesan jangan pasang byk menda satu masa.Tu dia meletop tu.Ok..mari recap..masa masak air tadi,Pc..on.Kipas Meja?On.HP?Charging..Printer?On.Ok.Admit.Ni bukan malang.Ni kecuaian..Lenkali on lagi banyak2..tak sedar diri soket di bilik satu ja..ehehe..Nasib baik PC ni ok..maunya hilang semua ximen ak kat dalam..mmg rasa nak terjun masuk kolam renang Bukit Jalil Oke!!Tgk ak somersult sana..kalah atlet paralimpik..Baiklah.Berhenti.Anda dah pandai membebel sekarang.

Shift.Tadi pagi ke pos opis.En Sanim ambil rebat.Lama tunggu di sana tapi takpa sebab lepas tu dia janji belanja makan di Granma Kafe'.Mahal tapi tak sedap.Plz la jangan pegi sana.Not Our taste.Bagus bukak megi, masak air dan siap!Boleh makan n sedap lagi..Opss..jangan sebut pasal masak air..saya dah fobia..Apapun, pegi pej pos tadi teringat Kiriman ni, khas utk my bestie,Daya.

Daya besday 08 Feb.Tapi sampai sekarang hadiahnya belum dikirim lagi.Silap2 bulan 5 nanti baru pegi courier la.Masalahnya 2 daripada hadiah daya tertinggal di rumah di Swak.Duh..lupa..Ni hadiah yg bakal dicourier tapi siap2 bungkus takut daya sekodeng tgk hadiah dia di sini..lala



Apapun..hepi besday beti..nanti (ntah bila) akan sampailah persembahan ini kepadamu..haha

Labels:


Posted @ [12:49 AM]


♥AHLAN WAHSALAN
HELLO

Welcome!
Spy comel \(^-^)/ ke..



♥ Chats
Leave A Massage!;-)


♥ Sweet EsCape!
GOODBYE!

♦ Click Here <---Jom Skodeng SINI!♦

♥ Memories
my previous posts

December 2008
January 2009
February 2009
March 2009
April 2009
May 2009
June 2009
July 2009
August 2009
September 2009
October 2009
November 2009
December 2009
January 2010
February 2010
March 2010
April 2010
May 2010
June 2010
July 2010
August 2010
September 2010
October 2010
November 2010
December 2010
January 2011
February 2011
March 2011
April 2011
May 2011
June 2011
July 2011
August 2011
September 2011
October 2011
November 2011
December 2011
January 2012
February 2012
April 2012
May 2012
June 2012
July 2012
October 2012
November 2012
December 2012
January 2013
April 2013

♥ Credits
clap!clap! :)

Designer : zahirah-
Basecode : Jas.miine-
Inspiration : Agnes
Materials : Lovecandied
Cursor : Dorischu
Hosters : Blogger,Photobucket,Blogskins


♥THE MRS. BLOGGER
SESI BERKENALAN DENGAN TUAN BELOG

S.H.I.M.A
Married.LEO.Kuching,Sarawak.Teacher.Pure Malaysian.
italic bold underline strikeout


♥ TIED THE KNOT!
THE COUPLE

Merisik :15 JANUARI 2011
Bertunang :17 SEPT 2011 @ 19 SHAWAL 1423H
Nikah :17 SEPT 2011 @ 19 SHAWAL 1423H
Lilypie Angel and 

Memorial tickers
Lilypie Angel and 

Memorial tickers
♥ WEDDING THEME
WEDDING BY COLOURS


AKAD NIKAH
GREY
16th SEPT 2011
PINK AND WHITE
AKAD NIKAH & BERLULUT
16th SEPT 2011
CREAM , GOLD AND IVORY
SANDING
17th SEPT 2011
RED
MAJLIS BERTANDANG
26th NOV 2011