No right clicking here.Don’t want any rippers to be ripping.Want codes/pics/anything?Just ASK.
<body>
Life is a journey, not a destination...

ShimaPinkRibbon.Blogspot.Com
~

Friday, March 27, 2009
ARIGATOU


Syukur ak ke hadrat Ilahi kerana dengan izin serta limpah kurniaNya ada jugak org ingat beli ole2 utk ak...cey..ko ni shima macam buat penghargaan utk tesis pula..syoh2 buring...nanti ada org mengutuk ko pulak..haha..eh, tapi betol lah.ada org baik hati lagi kiut miut (style lama mengusya org suruh beli ole2 lagi la tu...tak malu betol ko neh shima!!)membelikan ak ole2 dari Johor..clap2 utk Vujie tersayang!!(amboi..kalo ada ole2 baru ko nak bersayang sayang yer?simpan ayat2 manis ko tuh utk teater tahun depan..haha)Korang tak percaya?okeh..silalah scrool lagi utk menatap beg yg kiut miut ini sesuai mcm pemiliknya...err..org yg membelinya (see..ak puji ko lagi vujie..mahal tu..sebab ak tak pandai memuji org ak pandai mengutuk ja..lala)



Comel kan?ak paling suka sebab beg ni ada loceng.Bila ko bawak jalan2 ala2 gedik dia akan bunyi kring..kring...mmg mcm heroin filem hindustan ak rasa...then mulalah ak berangan hendak berguling2 depan padang masjid tu buat ala2 video klip kuch2 hota hai..(ko nak kena panah petir shima?)dengan heronya 'abg bersuara merdu'..sebab dia pandai nyanyi..kah..kah..blur?sila tgk entry vujie ttg abg bersuara merdu (see..ak promot lagi blog ko vujie..mcm nuffnang pula)

Sudah.mencarut ja ak ni.hari ni ak dihiburkan lagi oleh si lembu.sapa tu..ni la meow asrama yg menemani ak di kala suka duka,hujan,panas petir,kegawatan ekonomi dan sebagainya..haha..memperkenalkan..lembu!!!(appluse)





Elelele....manjanya dia..rupa dia macam lembu kan?kalo dia betol2 lembu dah lama ak perah2 susu dia...buat campo dalam teh lalu jadilah teh tarik...haha..masa ni mulalah ak berangan..kan bes kalo ak ada aligator peliharaan ka..dapat ak suh gigit2 bontot orang yg jahat sama ak sampai putus..hua3(sound effect ketawa yg kejam)pastu ak nak aligator yg kow2 punya..keturunan bujang senang yg memang pro makan orang..bahagianya ak..ni kucing pun oke jugak...tapi kan lagi bagus kalo dia pandai typing2..dapat ak suruh dia buat ximen ak...tinggal ak cari bahan dia tukang buat..lala..isk apalah ak ni..mulalah berangan yg bukan...sudah..jangan layan ak..

Yay!besok hujung minggu..ak nak berjoli hingga pagi (bawak mengucap ko shima)..isk..ak nak tgk muvie la ilangkan stress..ak baru ja khatam cerita honey n clover (ketinggalan betol) lepas ni nak tgk cerita kimi wa peto apa ntah..till then tata!!!!!!

Labels:


Posted @ [4:49 PM]


♥AHLAN WAHSALAN
HELLO

Welcome!
Spy comel \(^-^)/ ke..



♥ Chats
Leave A Massage!;-)


♥ Sweet EsCape!
GOODBYE!

♦ Click Here <---Jom Skodeng SINI!♦

♥ Memories
my previous posts

December 2008
January 2009
February 2009
March 2009
April 2009
May 2009
June 2009
July 2009
August 2009
September 2009
October 2009
November 2009
December 2009
January 2010
February 2010
March 2010
April 2010
May 2010
June 2010
July 2010
August 2010
September 2010
October 2010
November 2010
December 2010
January 2011
February 2011
March 2011
April 2011
May 2011
June 2011
July 2011
August 2011
September 2011
October 2011
November 2011
December 2011
January 2012
February 2012
April 2012
May 2012
June 2012
July 2012
October 2012
November 2012
December 2012
January 2013
April 2013

♥ Credits
clap!clap! :)

Designer : zahirah-
Basecode : Jas.miine-
Inspiration : Agnes
Materials : Lovecandied
Cursor : Dorischu
Hosters : Blogger,Photobucket,Blogskins


♥THE MRS. BLOGGER
SESI BERKENALAN DENGAN TUAN BELOG

S.H.I.M.A
Married.LEO.Kuching,Sarawak.Teacher.Pure Malaysian.
italic bold underline strikeout


♥ TIED THE KNOT!
THE COUPLE

Merisik :15 JANUARI 2011
Bertunang :17 SEPT 2011 @ 19 SHAWAL 1423H
Nikah :17 SEPT 2011 @ 19 SHAWAL 1423H
Lilypie Angel and 

Memorial tickers
Lilypie Angel and 

Memorial tickers
♥ WEDDING THEME
WEDDING BY COLOURS


AKAD NIKAH
GREY
16th SEPT 2011
PINK AND WHITE
AKAD NIKAH & BERLULUT
16th SEPT 2011
CREAM , GOLD AND IVORY
SANDING
17th SEPT 2011
RED
MAJLIS BERTANDANG
26th NOV 2011